Våra pass

Träningen vi utövar är ett styrke- och konditionsprogram baserat på varierande funktionella övningar & rörelser. Passen baseras på tyngdlyftning, gymnastik, styrketräning, strongmanträning eller övningar med egen kroppsvikt samt kondition.
Vi gör träningen unik då vi kombinerar flera av dessa delar och sätter ihop dem för att öka intensiteten i träningen. Det kan handla om att svinga kettlebells kombinerat med att putta på slädar, stå på händer, springa och mycket mera! Allt för att hålla träningen utvecklande och varierande både för musklerna men även för att inte tröttna på att träna.

Våra pass har ett max antal på 12 personer så alla får den hjälp dom behöver. Alla kan träna hos oss, vi anpassar träningen efter din kapacitet och eventuella skador/handikapp.

Träningspassen kan vara uppdelade i antingen tid eller antal repetitioner och passen går enkelt att skala ner för att anpassa svårighetsgraden till en nivå man själv vill hålla det på. Det kan vara att göra färre repetitioner eller förenkla varianter av vissa övningar för att hålla det på sin egen nivå. Därefter kan man enkelt trappa upp för att hela tiden bli bättre och nå nya mål. Det är viktigt att anpassa träningen till sig själv för att alla ska kunna vara med och träna samma pass.

Testa ditt första träningspass hos oss på Raw Training Center i Uppsala eller fortsätt boka in fler pass om du redan är van med träningen. Vi jobbar för att du ska hålla motivationen uppe och nå de träningsresultat som du siktar mot. 

  1. Ständigt varierad och rolig träning i grupp
  2. Träning utefter dina förutsättningar just nu
  3. Ökad muskelstyrka
  4. Förbättrad kondition och kapacitet i alla kroppens energisystem
  5. Träning i gymnastiska övningar
  6. Träning av flertalet färdigheter ( Styrka, kondition, rörlighet m.m)
  7. Hård, effektiv och utmanande träning med begränsad skaderisk
  8. Träning där kroppen jobbar i alla rörelseriktningar och plan
  9. Möjlighet att träna på specifika dagar såväl som olika dagar i veckan utan att gå miste om något över en längre period eller riskera att överexponera specifika delar av kroppen
  10. Möjlighet att regelbundet testa din kapacitet för att se din utveckling